Ti Tips til luft rejse i 2006-7

Flyrejser, du måske har bemærket, er det ikke hvad den plejede at være. Derfor:

1. Tjek din store taske. Bære din make-up og computer tasker kun. Flyselskaberne mister sjældent bagage. Derudover skal du være fri til at vandre lufthavne bebyrdet. Ingen tøj er værd at binde dig ned, hvis du tænker over det. Også, ingen tøj er værd indsatsen af fyld en kuffert ind i overhead bin ved siden af fire andre. Stewardesse trækker det ud, vender det rundt og shoves det tilbage i igen med et smil. Men du føler vrede i hans ryg muskler.

2. planlægger at tilbringe så meget tid i lufthavne som du gør i luften €” eller mere. Big city lufthavne har interessante kunstudstillinger til at bladre i mens du venter for flyforsinkelser. San Francisco har berømte malerier om havet og dets mytologi langs med udstillinger af alle former for underlige ocean skabninger under glas. Du kan ride den bevægelige trappe frem og tilbage for at tage det hele ind. Det er nemmere end at gå til et museum, hvor du nødt til at gå.

3. forventer aflysninger, forsinkelser, gate ændringer og andre snafus. Vælge at slappe af og nyde hinanden. Du har dette valg, kender du. Nogle fly, ofte yours, behov mekanisk arbejde som tager tre timer. De fortælle sjældent dig, hvad slags mekanisk arbejde. Der er ingen mening i antager det er major som wing fiasko, når du kan lige så let antager det er en tilstoppet håndvask.

4. forventer gråd babyer på hver flyvning og/eller børn sparker bagsiden af din plads flere gange. Føle taknemmelig for, at de ikke er dine børn, medmindre, selvfølgelig, de er. Så du kan føle dig taknemmelig for at du ikke behøver at sætte med andres børn.

5. få på og ud af flyet i eller i nærheden af sidste når det er muligt. Lad resten af verden være hektisk. Du har valget mellem at være rolig. Faktisk, du har valget mellem at være lykkelige, også. Bare sige til dig selv, “Jeg tror, jeg vil være glad for nu. Hvorfor ikke?”

6. under hængende omkring lufthavnen, Bemærk de frustrerede passagerer pacing med deres mobiltelefoner. Send dem varme tanker. Det vil gøre dig føle stor. De kan ikke høre dig i første omgang, men hvis du holder det, du vil blive overrasket. Til sidst du vil give dem nogle rigtig ro i sindet og du vil kunne se forandring kommer over dem.

7. bring din egen gourmetmad at spise på fly og i de lufthavne, der sælger kun fastfood. Du kan bruge en fashionable blød plast håndbagage køligere, der passer nemt ind i overhead bin.

8. bære en disc-afspiller med hovedtelefoner for beroligende hypnotiske diske, der kan sætte din hjerne bølger på Alpha. Hjernebølger er elektriske vibrationer, der flyder i bølger og kan måles ved antallet af pulseringer pr. sekund.

Beta plan er 14 til 20 pulseringer pr. sekund bedst til handling.

Alpha-niveauet er 7 til 14 €” bedst for tænkning.

Theta niveau er 4 til 7 €” søvn.

Delta niveau ½-4 €” dyb søvn.

Beta plan er det bevidste niveau; Alpha er underbevidstheden, hvor intuition fungerer.

Den geniale og mest succesrige mennesker i historie bremset bevidst deres sind til alfa niveau dagligt.

Med de rigtige diske kan du udelukke samtidige lufthavn annonceringer, der udligner hinanden. Jeg kan anbefale flere.

9. Sørg for at du har nem adgang til blyant og papir til at optage de gode ideer du har mens din hjerne er vinke på alfa niveau.

10. derefter, når du lægge væk din diskafspilleren og vende tilbage til en Beta bølge verden af lufthavnen, vil du føle forfrisket. Du finder den bevægelse og støj omkring du fascinerende. Du smile på “Holde dine øjne på dine ejendele” mantra, tilbud fra oversolgt flyvninger, dufte af nervøs sved, T-shirt proklamationer og mobiltelefon samtaler cirkling du.

Du så læse din bog i fred og ikke selv opmærksom på, at dit fly er syv timer for sent.

Det er en vidunderlig måde at flyve økonomi klasse, eller gøre noget andet, for sags skyld.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *